Loading...
  • Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

    Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους ακόλουθους τρόπους: 1) Μέσω του website, αφο...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να κάνω παραγγελία από το τηλέφωνο;

    Μπορείτε να κάνετε παραγγελίες τηλεφωνικά, καλώντας στο 2310 444422, εφόσον θέλετε να πληρώσετε με αντικαταβολή ή κάνοντας κατάθεση στην τράπεζα. Δεν μπορείτε να μας δώσετε στοιχεία της κάρτας σας τηλεφωνικ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να κάνω παραγγελία με e-mail;

    Υπάρχει η δυνατότητα να μας στείλετε e-mail στο info@vita4you.gr σχετικά με τα όσα χρειάζεστε και να περάσουμε εμείς την παραγγελία σας. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με αντικαταβολή, είτε με κατάθεση στη...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να κάνω παραγγελία μέσω facebook;

    Υπάρχει η δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί μας με μηνύματα μέσω facebook (
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να προσθέσω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

    Από τη στιγμή που η παραγγελία σας δεν έχει φύγει από εμάς υπάρχει δυνατότητα να την τροποποιήσετε, καλώντας μας στο 2310 444422 ή στέλνοντάς μας e-mail στο info@vita4you.gr. Ωστόσο, εάν η παραγγελία έχει ήδη πληρωθεί ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να αγοράσω φάρμακα και να μου τα στείλετε;

    Βάσει νομοθεσίας απαγορεύεται η διακίνηση φαρμάκων online.
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

    Εάν δεν επιθυμείτε πλέον την παραγγελία που έχετε τοποθετήσει στο κατάστημά μας, μπορείτε να την ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή, καλώντας μας στο 2310 444422 ή στέλνοντας σχετικό mail στο info@vita4you.gr...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να παραγγείλω και να παραλάβω από το κατάστημα;

    Κατά την ολοκλήρωση της Online παραγγελία σας, υπάρχει η επιλογή "Παραλαβή από το κατάστημα". Πρόκειται για το φυσικό μας σημείο που βρίσκεται στη διεύθυνση Α. Βελουχιώτη 33Α με Κ. Καραμανλή 62, στον Αγ. Ιω...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πότε μπορώ να παραλάβω την παραγγελία που έκανα με παραλαβή από το κατάστημα;

    Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη (1-3 εργάσιμες ημέρες), θα λάβετε ένα σχετικό SMS στο κινητό σας για παραλαβή από το κατάστημα, το οποίο βρίσκεται στην Α. Βελουχιώτη 33Α με Κ.Καραμανλή 62 στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης.  Μπορε...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πόσο διάστημα κρατάτε τις παραγγελίες στο κατάστημα;

    Από τη στιγμή που θα λάβετε ειδοποίηση για παραλαβή από το κατάστημα με SMS στο κινητό σας, κρατάμε την παραγγελία σας για 7 ημέρες. Μπορείτε να την παραλάβετε καθημερινά Δευτέρα - Παρασκευή 8.00π.μ - 9.00μ.μ και Σάββατο 9.00 π.μ. - 6.00 μ.μ. Σε περίπτ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

    Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/3bnkjkF
    Διάβασε περισσότερα

  • Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Για αποστολές εντός Ελλάδος: Η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων. Μόλις η παραγ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

    Το Vita4you.gr συνεργάζεται με τις εταιρείες Γενική Ταχυδρομική και ACS. Οι αποστολές εντός Ελλάδας και στην Κύπρο γίνονται με τη Γενική Ταχυδρομική. Οι αποστολές εντός Θεσσαλονίκης γίνονται κατά βάση ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Εάν πληρώσω με αντικαταβολή έχω επιπλέον χρέωση;

    Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, υπάρχει χρέωση 1,90€ ανεξαρτήτως ποσού. 
    Διάβασε περισσότερα

  • Από τι ποσό και πάνω είναι δωρεάν τα μεταφορικά;

    Όταν η παραγγελία ξεπερνά τα 39€ και το βάρος της είναι μέχρι 4kg, τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Ωστόσο, εάν επιλέξετε πληρωμή με αντικαταβολή, υπάρχει το κόστος της αντικαταβολής που είναι 1,90€ ανεξαρτήτως ποσού. ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη εταιρεία courier για να παραλάβω το πακέτο μου;

    Η αποστολή των παραγγελιών μας γίνεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier. Για αποστολές εντός Ελλάδας (εκτός Θεσσαλονίκης) και στην Κύπρο, συνεργαζόμαστε με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική. Για αποστολές εντός Θεσσαλο...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να αναζητήσω την παραγγελία μου στη μεταφορική;

    Εάν η παραγγελία σας απεστάλη με Γενική Ταχυδρομική, μπορείτε εύκολα να την αναζητήσετε, είτε τοποθετώντας τον αριθμό voucher που θα σας έχουμε στείλει, εί...
    Διάβασε περισσότερα

  • Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

    Για παραγγελίες άνω των 39€ και βάρος προϊόντων λιγότερο από 4kg, τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν. 
    Διάβασε περισσότερα

  • Στο εξωτερικό στέλνετε;

    Πολύ συχνά στέλνουμε παραγγελίες σε όλες τις χώρες του κόσμου σε συνεργασία με την Hellenic Post Office (ΕΛΤΑ) και τα εκάστοτε τοπικά εθνικά ταχυδρομεία.  Ως εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ορίζονται οι 4-25 εργάσιμες ημέρες.  Ανά...
    Διάβασε περισσότερα

  • Οι εκπτώσεις που βλέπω ισχύουν πάντα;

    Οι εκπτώσεις στα προϊόντα μας μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, καθώς καθημερινά υπάρχουν κάποιες επιπλέον προσφορές που ισχύουν για συγκεκριμένο διάστημα. Ωστόσο, εάν κάνετε μια παραγγελ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Οι τιμές στο κατάστημα και το e-shop είναι οι ίδιες;

    Οι ίδιες τιμές ισχύουν τόσο στο ηλεκτρονικό κατάστημα, όσο και στο φυσικό μας σημείο στην Α. Βελουχιώτη 33Α με Κ.Καραμανλή 62, Καλαμαριά. Ωστόσο, τα προϊόντα δεν είναι πάντα ετοιμοπαράδοτα, γι'αυτό καλό είναι να έχει προηγηθεί ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παρ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να αποκτήσω εκπτωτικό κουπόνι;

    Κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μας (υπάρχει σχετικό πεδίο στο τέλος της αρχικής μας σελίδας), μπορείτε να λαμβάνετε καθημερινά ενημερώσεις για τις προσφορές μας και εκπτωτικά κουπόνια για επιπλέον έκπτωση στα προϊόντα μας. Τις περισσό...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές που κάνετε;

    Φροντίζουμε να ενημερώνουμε τους πελάτες μας για τις καθημερινές προσφορές μας με όλα τα μέσα που διαθέτουμε, όπως Newsletter, μηνύματα viber, σχετικά post στα social media. Επιπλέον, στην αρχική σελίδα του site μας θα...
    Διάβασε περισσότερα

  • Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω μια ηλεκτρονική παραγγελία;

    Η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής: 1)  Παραλαβή και πληρωμή στο Φαρμακείο μας στη διέθυνση: Α. Βελουχιώτη 33Α, Καλαμαριά Θεσσαλονίκη. Τηλ.:2310 4444...
    Διάβασε περισσότερα

  • Υπάρχει η δυνατότητα δόσεων με πιστωτική κάρτα;

    Προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα στο κατάστημά μας.
    Διάβασε περισσότερα

  • Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσω στην courier με πιστωτική κάρτα;

    Στην περίπτωση όπου η πληρωμή γίνει με παράδοση στην πόρτα σας, δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα. Ωστόσο, εάν περάσετε οι ίδιοι από το κατάστημα courier της περιοχής σας, ως επί το πλείστον υπάρχει η δυνατότη...
    Διάβασε περισσότερα

  • American Express δέχεστε;

    Στο Vita4you.gr δεν δεχόμαστε πληρωμές με την κάρτα American express, τόσο στο ηλεκτρονικό, όσο και στο φυσικό μας κατάστημα.
    Διάβασε περισσότερα

  • Σε ποιες τράπεζες μπορώ να κάνω κατάθεση για να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να κάνετε κατάθεση το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρίας μας:   Αρ. Λογ.:...
    Διάβασε περισσότερα

  • Μπορώ να επιστρέψω κάποια προϊόντα που έχω παραλάβει;

    Επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει δεκτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, προσκομίζοντας την απόδειξη, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και βρίσκονται σε καλή κατάσταση. 
    Διάβασε περισσότερα

  • Με ποιον τρόπο γίνεται η επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχω ήδη επιστρέψει;

    Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει επιστροφή χρημάτων σε εσάς, ισχύουν τα ακόλουθα: Για αγορά Online Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας...
    Διάβασε περισσότερα

  • Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής προϊόντων για ηλεκτρονικές παραγγελίες;

    Επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει δεκτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, προσκομίζοντας την απόδειξη, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και βρίσκονται σε καλή κατάσταση.
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το φυσικό κατάστημα;

    Σε περίπτωση όπου η αγορά του προϊόντος που θέλετε να επιστρέψετε έγινε από το φυσικό μας κατάστημα, η επιστροφή πρέπει να γίνει στο φαρμακείο που βρίσκεται επί της Βελουχιώτη 33Α με Κ. Καραμανλή 62 στην Καλαμαριά. ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

    Σε οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεστε μέσα στο site, μπορείτε να μεταβείτε στο Header (επάνω δεξιά), όπου και υπάρχει το πεδίο "Δημιουργία Λογαρισμού". Πατώντας εκεί, θα μεταβείτε σε μια σελίδα, όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε κάποια...
    Διάβασε περισσότερα

  • Τι όφελος θα έχω από τη δημιουργία λογαριασμού;

    Δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό στο Vita4you.gr έχετε τη δυνατότητα: Να βλέπετε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας σας Να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας Να φτιάξετ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Δίνετε κάποια επιπλέον έκπτωση στους εγγεγραμμένους χρήστες;

    Προς το παρόν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Οι τιμές είναι οι ίδιες για όλους.
    Διάβασε περισσότερα

  • Πού βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα;

    Το φυσικό μας κατάστημα, το οποίο συνυπάρχει με το φαρμακείο μας, θα το βρείτε στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, στην οδό Α. Βελουχιώτη 33Α με Κ. Καραμανλή 62 (έναντι ΕΠΑΛ Καλαμαριάς) στην περιοχή του Αγ. Ιωάννη. ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του φυσικού καταστήματος;

    Το ωράριο λειτουργίας του φυσικού καταστήματος, το οποίο συνυπάρχει με φαρμακείο είναι το ακόλουθο: Δευτέρα - Παρασκευή: 8.00 π.μ - 9.00 μ.μ Σάββατο: 9.00 π.μ. - 6.00 μ.μ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Εκτελείτε συνταγές στο κατάστημά σας;

    Το κατάστημά μας συνυπάρχει με φαρμακείο, οπότε εάν έρθετε ως επισκέπτης στο φυσικό μας σημείο, οι φαρμακοποιοί μας μπορούν να εκτελέσουν τις συνταγές σας. Ωστόσο, αυτή οι δυνατότητα δεν παρέχετε για τους online χρήστες....
    Διάβασε περισσότερα

  • Ποιο λεωφορείο πρέπει να πάρω για να έρθω στο κατάστημά σας;

    Οι γραμμές του ΟΑΣΘ που εξυπηρετούν για το φυσικό μας κατάστημα είναι οι εξής: Γραμμές Νο 2Κ, 3Κ: Στάση Άγιος Παύλος Γραμμή Νο 7: Στάση ΕΠΑΛ  Γραμμή Νο 6: Στάση Μακεδονίας ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Ποια είναι η πολιτική σας σχετικά με τη διασφάλιση των προσωπικών μου δεδομένων;

    Το Vita4you.gr θέτει ως 1η προτεραιότητα την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων. Για το λόγο αυτό και διαχειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα με προσοχή, σύνεση και σύμφωνα με τ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να διαγράψω τα στοιχεία μου από τη βάση δεδομένων σας;

    Εάν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να διαγράψουμε τα στοιχεία σας από τη βάση δεδομένων μας, μπορείτε να μας στείλετε το αίτημά σας στο info@vita4you.gr. ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Σε ποια social media έχετε παρουσία;

    Το Vita4you.gr ασχολείται ενεργά με τα social media. Θα βρείτε το κανάλι μας στα ακόλουθα μέσα: Facebook: http://bit.ly/35nE0Fg Instagram: http://bit.ly/2qBzXX8 Youtube: http://...
    Διάβασε περισσότερα

  • Τα προϊόντα που έχετε στο site είναι όλα διαθέσιμα;

    Σε κάθε προϊόν που βλέπετε στο site μας, υπάρχει το πεδίο "Διαθεσιμότητα" όπου και φαίνεται αν ένα προϊόν είναι "Διαθέσιμο" ή "Μη διαθέσιμο". O όρος "Διαθέσιμο" σημαίνει ότ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Εάν ένα προϊόν είναι μη διαθέσιμο μπορώ να το παραγγείλω;

    Όταν ένα προϊόν φαίνεται στο site μας ως "Μη διαθέσιμο", σημαίνει ότι είναι προσωρινά σε έλλειψη, γι'αυτό και το σύστημα δεν θα σας αφήσει να το προσθέσετε στο καλάθι σας. Μόλις το προμηθευτούμε ξανά...
    Διάβασε περισσότερα

  • Εάν ένα προϊόν δεν υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορώ να το παραγγείλω;

    Εάν κάποιο προϊόν που επιθυμείτε δεν εμφανίζεται στο site μας, τότε δεν μπορούμε να σας το προμηθεύσουμε. Ωστόσο, εμπλουτίζουμε καθημερινά τη γκάμα μας, οπότε είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να το δείτε στο κατάστημά μας!...
    Διάβασε περισσότερα

  • Εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορώ να έρθω να το αγοράσω από το φυσικό σας κατάστημα;

    Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε ένα προϊόν από το φυσικό μας κατάστημα, καλό είναι να έχει προηγηθεί μια ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία, καθώς υπάρχει πιθανότητα να μην είναι πάντα ετοιμοπαράδοτο. Βάζοντας παραγγελία για παραλαβή προϊ...
    Διάβασε περισσότερα

  • Τι σημαίνει διαθεσιμότητα 48 ώρες;

    Όταν βλέπετε σε ένα προϊόν διαθεσιμότητα: 48 ώρες, αυτό σημαίνει πως δεν είναι ετοιμοπαράδοτο και χρειάζονται 48 ώρες για να το προμηθευτούμε από την εταιρεία του....
    Διάβασε περισσότερα

   Κάντε μια ερώτηση

Όροι και Προϋποθέσεις

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι με την αποδοχή αυτών των όρων χρήσης και προϋποθέσεων δίνετε τη συγκατάθεσή σας στην ανώνυμη δημοσίευση των ερωτήσεων που μπορεί να έχετε κάνει, καθώς και των απαντήσεων που λάβατε. Κατά αυτόν τον τρόπο, μπορούν να επωφεληθούν και άλλοι χρήστες που ενδεχομένως να έχουν τις ίδιες απορίες με εσάς. Η ταυτότητά σας δεν θα γίνει γνωστή.
Συμφωνώ με τους Όρους