Τρέξιμο, δουλειές, υποχρεώσεις και πολλές δικαιολογίες για να μην ξεκινήσουμε να γυμναζόμαστε. Εάν και ο σύγχρονος τρόπος ζωής είναι ιδιαιτέρα απαιτητικός, πόσο μάλλον για όσους έχουν οικογένεια και παιδιά, η άσκηση αποτελεί βασική συνιστώσα για την υγεία μας, σωματική και ψυχική. Δείτε μερικά απλά αλλά έξυπνα βήματα που θα σας βοηθήσουν να εντάξετε την άσκηση στη ζωή σας, παραβλέποντας τις συνήθεις δικαιολογίες.

Ξυπνήστε νωρίς και ξεκινήστε την ημέρα σας με άσκηση

   Η ενέργεια και η διάθεσή μας, δεν είναι αστείρευτες. Όσο περισσότερες δραστηριότητες και υποχρεώσεις έχει μία ημέρα, τόσο πιο λίγη ενέργεια και διάθεση απομένει το απόγευμα για άσκηση και γυμναστήριο. Εάν λοιπόν θέλετε να ασκηθείτε και θεωρείτε ότι δεν έχετε χρόνο μέσα στην ημέρα ή κουράγιο στο τέλος της ημέρας, δεν έχετε παρά να ξυπνήσετε νωρίτερα και να αθληθείτε το πρωί. Έτσι θα ασκηθείτε έχοντας το μέγιστο της ενέργειας σας σε απόθεμα, αλλά και θα ξεκινήσετε δυναμικά την ημέρα σας με εγρήγορση και ζωντάνια. Δοκιμάστε το!

Κάντε άσκηση με άτομα του περιβάλλοντός σας

   Δεν είναι τυχαία η έκφραση «κράτα με να σε κρατώ, να ανεβούμε το βουνό». Όλοι χρειαζόμαστε ένα κίνητρο για να κάνουμε πράγματα που αποφεύγουμε. Η καλή παρέα είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για να ξεκινήσει κανείς την άσκηση. Ιδιαίτερα, όταν έχει να κάνει με οικογένεια, τα πράγματα γίνονται μάλλον πιο ενδιαφέροντα. Ξεκινήστε μια δραστηριότητα με το παιδί σας, έτσι και θα εξασφαλίσετε περισσότερο χρόνο παρέα αλλά και θα ασκείστε, δίνοντας επίσης το καλό παράδειγμα.

Μην έχετε μεγαλεπίβολους στόχους

   Δεν χρειάζεται να λιώσετε στην γυμναστική και να περνάτε μία ώρα στο γυμναστήριο καθημερινά, για να θεωρείστε δραστήριοι. Είναι πιο εύκολο να κινείστε έντονα και από λίγο (π.χ. 10 λεπτά ανεβοκατέβασμα σκάλας ή έντονο περπάτημα), πολλές φορές την ημέρα, παρά να αφιερώσετε 1-2 ώρες, εφόσον έχετε δύσκολο ωράριο.

   Γι’ αυτό αναδιαμορφώστε το πρόγραμμά σας και βρείτε ένα τρόπο να ξεκινήσετε να ασκείστε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο!