phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Εποχιακή τριχόπτωση

Friday, 26 September 2014 18:27 Written by 

  Το φθινόπωρο, πολλοί από εμάς, παρατηρούμε αυξημένη απώλεια μαλλιών που οφείλεται σε ένα παροδικό και αναστρέψιμο φαινόμενο, την ''εποχιακή τριχόπτωση''. Γενικότερα, η πτώση των μαλλιών είναι φυσιολογική, καθώς έτσι διασφαλίζεται η ανανέωσή τους (κατά μέσο όρο, σε καθημερινή βάση χάνουμε γύρω στις 50 τρίχες). Ωστόσο το φθινόπωρο, η απώλεια είναι πολύ μεγαλύτερη και αυτή η εποχιακή τριχόπτωση, διαρκεί περίπου 6 εβδομάδες. 

Ποιοι είναι όμως οι κύριοι παράγοντες που οδηγούν στην εποχιακή τριχόπτωση;

  Ένας από τους βασικούς παράγοντες είναι το οξειδωτικό στρες. Με απλά λόγια, η μεγάλη έκθεση στον ήλιο προκαλεί μια καταστροφή η οποία έχει ως αποτέλεσμα να αυξάνεται η τριχόπτωση.  Ένα μέσο πρόληψης είναι τα αντιηλιακά μαλλιών κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών αλλά και η προστασία από τις ελεύθερες ρίζες με τη λήψη αντιοξειδωτικών ουσιών.

  Βασικό ρόλο στη φυσιολογία του κύκλου της τρίχας, παίζει η διακύμανση των επιπέδων της προλακτίνης και της μελατονίνης. Στους θερινούς μήνες που η διάρκεια της ηλιοφάνειας αυξάνεται, παρατηρείται παράταση της διάρκειας ζωής της τρίχας, η οποία αντιστρέφεται με τη μείωση της διάρκειας της ηλιοφάνειας κατά τους χειμερινούς μήνες.

 Τα σημεία κλειδιά για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της εποχιακής απώλειας μαλλιών είναι η διατροφή και  η εφαρμογή ειδικών προϊόντων περιποίησης για το τριχωτό  της κεφαλής. Η ισορροπημένη διατροφή εμποδίζει την απώλεια μαλλιών. Η απότομη απώλεια βάρους ή οι δίαιτες που αποκλείουν διάφορες ομάδες τροφίμων (π.χ. πρωτεΐνες) μπορεί να προκαλέσουν τριχόπτωση, επειδή ο οργανισμός στερείται βασικά θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν και στην υγεία της τρίχας.

Ποιες τροφές είναι καλύτερες για την υγεία των μαλλιών;

  • Η τρίχα αποτελείται κυρίως από πρωτεΐνη και γι’ αυτό οι πηγές πρωτεϊνών, όπως το κόκκινο κρέας, τα πουλερικά, το ψάρι, τα γαλακτοκομικά και τα όσπρια, είναι απαραίτητες για να βοηθήσουν τη δομή της τρίχας με τα απαραίτητα αμινοξέα,κυστεϊνη  και μεθειονίνη.
  • Η βιταμίνη Α, είναι σημαντική για την καλή υγεία του επιθηλίου της τρίχας, ενώ η έλλειψή της έχει συνδεθεί με εύθραυστα και αδύναμα μαλλιά.
  • Ευεργετική επίδραση στην υγεία των μαλλιών έχουν ακόμη ο σίδηρος, ο χαλκός, το θείο, το πυρίτιο και ο ψευδάργυρος . Υψηλή περιεκτικότητα σε χαλκό έχουν το συκώτι, το κόκκινο κρέας, οι φακές το σπανάκι, οι ξηροί καρποί και τα όσπρια.
  • Πλούσιες τροφές σε ψευδάργυρο είναι τα θαλασσινά τα μανιτάρια, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, το κεχρί ( και τα όσπρια, όπως οι φακές).
  • Η μαγιά της μπύρας , η οποία περιέχει βιταμίνη Β1, Β2, σίδηρο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, είναι γνωστή για τις ευεργετικές της ιδιότητες στην επιδερμίδα αλλά και τα μαλλιά.

  Μια καλή λύση για να μειωθεί η απώλεια μαλλιών είναι η λήψη εξειδικευμένων φορμουλών για την υγεία των μαλλιών κατά τους καλοκαιρινούς και φθινοπωρινούς μήνες. Ευεργετικά αποτελέσματα έχει επίσης το μασάζ με δαφνέλαιο, έλαιο φασκόμηλου ή δεντρολίβανου , επειδή τονώνει τη μικροκυκλοφορία.

  Σχετικά με τις βαφές, καλό είναι να προτιμώνται οι φυτικές βαφές μαλλιών , χωρίς αμμωνία. Ενδείκνυται η χρήση ειδικών θεραπευτικών αγωγών με σαμπουάνλοσιόν ή αμπούλες  που δυναμώνουν την τρίχα και ενι­σχύουν την ανάπτυξή της. 

  Εάν παρατηρούμε αρκετά έντονη τριχόπτωση που επιμένει για σημαντικό χρονικό διάστημα, τότε θα πρέπει να διερευνηθούν περαιτέρω τα αίτια της τριχόπτωσης γιατί πλέον δεν θεωρείται εποχιακή αλλά πιθανότητα να οφείλεται σε άλλους παράγοντες όπως ορμονικές διαταραχές, διατροφικές ανεπάρκειες, stress ή κούραση, εμμηνόπαυση, χρήση διαφόρων φαρμακευτικών αγωγών και διάφορες παθήσεις.

 

Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου