phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Back to school!

Saturday, 13 September 2014 11:33 Written by 

Η νέα σχολική χρονιά μόλις ξεκίνησε! Η καλή υγεία και η προσαρμογή των μαθητών - μικρών και μεγάλων - είναι βασικοί παράγοντες για μια καλή σχολική απόδοση. Εκτός από τη «υλική» προετοιμασία των παιδιών, μερικά χρήσιμα tips για το νέο ξεκίνημα ή την επιστροφή στο σχολείο είναι:

1.    Η διατροφή

Είναι πλέον αποδεδειγμένο πως οι μαθητές που διατρέφονται σωστά και που λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά είναι περισσότερο συγκεντρωμένοι και έχουν καλύτερη απόδοση.

Ποιά είναι όμως τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για τους μαθητές:

Το μαγνήσιο βοηθάει στην πνευματική εγρήγορση, στη συγκέντρωση αλλά και στην υγεία του μυϊκού και νευρικού συστήματος. Πλούσιες πηγές μαγνησίου είναι: τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, το ταχίνι, το σουσάμι, τα δημητριακά και το ψωμί ολικής άλεσης.

Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για την καλή απορρόφηση του σιδήρου. Ενδυναμώνει την καλή λειτουργία του οργανισμού και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα,  προστατεύοντας έτσι από τις πολλαπλές ιώσεις που κυκλοφορούν συνήθως στα σχολεία.

Πηγές βιταμίνης C είναι: οι πιπεριές, το πορτοκάλι, το ακτινίδιο, οι φράουλες, οι ντομάτες, το μπρόκολο.

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β: είναι απαραίτητες για τη σωστή ανάπτυξη ολόκληρου του σώματος αλλά και για την μνήμη και την συγκέντρωση. Οι Βιταμίνες του συμπλέγματος Β περιέχονται σε πολλά τρόφιμα όπως το κρέας, τα δημητριακά ολικής, το γάλα, το ψάρι, το αυγό, τα φυλλώδη λαχανικά, οι μπανάνες, οι ηλιόσποροι, ο βασιλικός πολτός .

Η δράση των βιταμινών Β μεγιστοποιείται όταν λαμβάνονται ταυτόχρονα με τα υπόλοιπες απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Για το λόγο αυτό μια πλήρης πολυβιταμίνη μπορεί να προλάβει τυχόν ελλείψεις στη διατροφή.

Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη και την υγεία του σκελετού, των δοντιών και των οστών. Το ασβέστιο υπάρχει σε τροφές όπως τα γαλακτομικά, τα πράσινα λαχανικά, τα αμύγδαλα, τα καρύδια.

Εκτός από τη διατροφή στο σπίτι δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τη διατροφή στο σχολείο. Υγιεινές επιλογές για πρωϊνό ή κολατσιό είναι τα φρούτα (φρέσκα και αποξηραμένα), το ψωμί και το κουλούρι ολικής άλεσης, το γάλα και το γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, οι φυσικοί χυμοί, το παστέλι.

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα: βελτιώνουν τη σχολική επίδοση, τη συγκέντρωση αλλά και τα προβλήματα της συμπεριφοράς όπως πχ την υπερκινητικότητα των παιδιών.

 2.    Η ψυχολογική στήριξη των παιδιών

Η ενθάρρυνση, η μείωση του άγχους, η τόνωση της αυτοπεποίθησης και η ψυχολογική στήριξη, είναι απαραίτητες τόσο για τους μικρούς μαθητές που τώρα ξεκινούν, όσο και για τους μεγαλύτερους μαθητές που θα φοιτήσουν σε μεγαλύτερες τάξεις με αυξημένες σχολικές υποχρεώσεις.

 3.    Η αντιφθειρική προστασία

Οι εμφάνιση των ψειρών είναι πολύ συχνή στην αρχή της σχολικής χρονιάς ιδιαίτερα στους μαθητές μικρότερης ηλικίας. Μπορεί να προληφθεί και να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά με την εφαρμογή φυσικών αντιφθειρικών προϊόντων με συστατικά από το φαρμακείο της φύσης!

 

Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου