phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Μύθοι και αλήθειες για την κρεατίνη

Friday, 01 September 2017 08:33 Written by  Vita4you

creatine_2.jpg
 

 

    Η κρεατίνη αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα και πολυχρησιμοποιημένα συμπληρώματα διατροφής μεταξύ αθλητών και αθλούμενων. Τι μύθοι και αλήθειες όμως υπάρχουν γύρω από τη λήψη της;

 

Η κρεατίνη αποτελεί ένα μόριο που οργανισμός μπορεί και παράγει ο οργανισμός

Αλήθεια. Η κρεατίνη είναι ένα αμινοξύ, το οποίο εντοπίζεται τόσο σε ζωικές τροφές όσο και σε ψάρια. Ωστόσο μεγάλο μέρος της παράγεται καθημερινά από το συκώτι και το πάγκρεας, από γλυκίνη, μεθειονίνη και αργινίνη. Ο ημερήσιος ρυθμός παραγωγής είναι 1γρ./ημέρα και αποθηκεύεται στους σκελετικούς μύες, στην καρδιά και στον εγκέφαλο.

 

Η κρεατίνη και η κρεατινίνη αναφέρονται στο ίδιο μόριο

Μύθος. Εάν και τό όνομά τους μοιάζει αρκετά, η κρετίνη δεν θα πρέπει να συγχέεται με την κρεατινίνη. Η κρεατινίνη αποτελεί προϊόν του μεταβολισμού της κρεατίνης ενώ χρησιμοποιείται ως δείκτης λειτουργίας των νεφρών.


Η λήψη κρεατίνης είναι ασφαλής ακόμη και από εφήβους

Αλήθεια. Η συμπληρωματική χορήγησης αποτελεί ένα από τα πιο ευρέως μελετημένα βοηθήματα. Η λήψη της είναι ασφαλής ακόμη και για συνεχή λήψη έως και 5 έτη. Σύμφωνα με τα εώς τώρα ερευνητικά δεδομένα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια από εφήβους και νεαρούς αθλητές, ενώ αποτελεί μια ασφαλή λύση έναντι λήψης άλλων αναβολικών συμπληρωμάτων.

 


Η φωσφορική κρεατίνη αποτελεί την πιο αποτελεσματική μορφή κρεατίνης

Μύθος. Εάν και στο εμπόριο κυκλοφορούν πολλές μορφές κρεατίνης (φωσφορική κρεατίνη, μονοϋδρική κρεατίνη, συνδυασμός κρεατίνης με β-υδροξυ-β-μεθυλοβουτυρικό - HMB κ.α.) . Η πιο μελετημένη και μέχρι τώρα καλύτερη μορφή είναι αυτή της μονοϋδρικής κρεατίνης. Η δράση της είτε υπερισχύει ή είναι ανάλογη αυτής των άλλων μορφών.

 

Η κρεατίνη αποτελεί ένα εργογόνο βοήθημα

Αλήθεια. Η συμπληρωματική χορήγηση κρεατίνης έχει βρεθεί ότι βελτιώνι την αθλητική απόδοση, αυξάνοντας το παραγώμενο έργο. Το όφελός της εντοπίζεται σε σύντομες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες υψηλής έντασης ή σε ασκήσεις με επαναλαμβανόμενα διαστήματα παρόμοιων προσπαθειών (κυκλική άσκηση). Η λήψη της συστήνεται σε ταχυδύναμα και εκρηκτικά αθλήματα.

 

Η αύξηση βάρους που παρατηρείται από τη λήψη συμπληρωμάτων κρεατίνης, οφείλεται σε αύξηση του σωματικού λίπους

Μύθος. Η άυξηση του βάρους από τη συμπληρωματική χορήγηση κρεατίνης οφείλεται στην αύξηση της μυϊκής μάζας και στην αύξηση της συγκέντωσης νερού στο σώμα. Η αύξηση είναι λογική και αναμενώμενη καθώς, το νερό αποθηκεύεται στους μύες, συνεπώς αύξηση της μυϊκής μάζας, αυξάνει και τη ποσοστιαία συγκέντρωση νερού. Σύμφωνα με αναφορές η αύξηση βάρους δεν ξεπερνά το 1-1,5kg.

 

   Στο Vita4you μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία σε συμπληρώματα κρεατίνης.

Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου