phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 7875

Ο ύπνος είναι το δώρο του θεού προς τον άνθρωπο

Friday, 21 March 2014 20:54 Written by 

ipnos-isixos

Ο ύπνος είναι το δώρο του θεού προς τον άνθρωπο. Είναι πηγή αναζωογόνησης του σώματος, του νου και της ψυχής. Η έλλειψη ύπνου δημιουργεί πολλά σωματικά και ψυχικά προβλήματα. Πολλά άτομα που υποφέρουν από αϋπνία καταφεύγουν στα ηρεμιστικά και το ποτό, όμως αυτά τα δύο εξασθενούν ακόμη περισσότερο τον οργανισμό, επιτείνουν την κατάσταση και οδηγούν σε ένα φαύλο κύκλο.

Αίτια αϋπνίας είναι:

  1. Έλλειψη βιταμινών, ιχνοστοιχείων και μετάλλων
  2. Το βραδινό φαγητό όταν είναι πολύ και λαμβάνεται προ του ύπνου
  3. Η έλλειψη δραστηριότητας και ενδιαφέροντος
  4. Το stress και οι νοητικές προσκολλήσεις
  5. Η έλλειψη επαφής με τη φύση
  6. Η έλλειψη προγράμματος στη ζωή μας
  7. Η παρακολούθηση έργων βίας και δυσάρεστων ειδήσεων το βράδυ προ του ύπνου
  8. Το κρύο μπάνιο
  9. Ο φόβος, ο θυμός, το μίσος και γενικότερα τα αρνητικά συναισθήματα

 

Οι φυσικές λύσεις για έναν καλό και αδιατάρακτο ύπνο είναι:

  1.  Οι βιταμίνες, τα μέταλλα, τα ιχνοστοιχεία, τα αμινοξέα όπως: B complex και ιδιαίτερα η ινοσιτόλη, Βιταμίνη C, Bιταμίνη Ε, Μαγνήσιο, Ψευδάργυρος, 5-HTP.
  2. Το βραδινό φαγητό να είναι ελαφρύ, υγιεινό και τουλάχιστον 3 ώρες προ του ύπνου.
  3. Να εργαζόμαστε και να κάνουμε γυμναστική διότι η τεμπελιά και η αδράνεια δημιουργούν νοητική, ψυχική και ορμονική ανισορροπία.
  4. Οι φόρμουλες anti-stress και τα ανθοϊάματα του Bach δρουν χαλαρωτικά και μας απελευθερώνουν από τις εντάσεις. Ακόμη ασκήσεις yoga & mind control φέρνουν ηρεμία και ισορροπία.
  5. Η επαφή με τη φύση, τον καθαρό αέρα, τον ήλιο, μας γεμίζει ενέργεια και ευνοεί τον αδιατάρακτο ύπνο.
  6. Η λήψη μελατονίνης και η ύπαρξη προγράμματος, και ιδιαίτερα η σταθερή ώρα που πηγαίνουμε για ύπνο δημιουργούν προϋπόθεση για τη ρύθμιση του βιολογικού μας ρολογιού.
  7. Μια ευχάριστη ταινία, μια κωμωδία, ένα βιβλίο αυτοβελτίωσης, είναι ότι καλύτερο για ένα ήρεμο βράδυ.
  8. Ένα ζεστό μπάνιο με αιθέριο έλαιο λεβάντας που είναι υπναγωγό, καθώς και ένα ζεστό ρόφημα με χαμομήλι ή τίλιο λειτουργούν χαλαρωτικά.
  9. Βότανα όπως η βαλεριάνα, η πασσιφλόρα, το μελισσόχορτο χρησιμοποιούνται από την αρχαιότητα ως υπναγωγά.
  10. Τελευταίο στον κατάλογο αλλά όχι και στην αξία είναι τα θετικά συναισθήματα! Να ζούμε με αγάπη, αρμονία και σε συμφωνία με τους συμπαντικούς κανόνες ώστε το βράδυ όταν πάμε για ύπνο να έχουμε τη συνείδηση μας ικανοποιημένη και εμείς να αισθανόμαστε ευχαριστημένοι με τον εαυτό μας. Αυτό ανεβάζει την αυτοεκτίμηση και προάγει τον χαλαρό ύπνο.