5+1 Ιδέες για φαγητό του παιδιού στην παραλία

0 Comment

5+1 Ιδέες για φαγητό του παιδιού στην παραλία

Ετοιμάζεστε για τις καλοκαιρινές σας εξορμήσεις και αναρωτιέστε ποιο είναι το πιο γευστικό και υγιεινό σνακ για το παιδί σας στην παραλία; Η λύση είναι πιο εύκολη από αυτή που φαντάζεστε και δεν απαιτεί απαραίτητα να βρίσκεστε όλη την ημέρα στην κουζίνα για να ικανοποιήσετε την πείνα και τις ανάγκες του παιδιού σας. Δείτε λοιπόν 6 εύκολες επιλογές που θα σας λύσουν τα χέρια και είναι ιδανικές για τη θάλασσα.

Φρούτα και λαχανικά

Το καλοκαίρι είναι εφοδιασμένο με άφθονα φρούτα και λαχανικά, κάθε είδους. Ζουμερά και δροσιστικά τα φρούτα και λαχανικά χορταίνουν το παιδί, ενώ ταυτόχρονα το ξεδιψούν. Δώστε έμφαση στην ποικιλία και τα χρώματα ώστε να δελεάσετε το παιδί σας να τα καταναλώσει. Φτιάξτε μαζί του στο σπίτι καλαμάκια από φρούτα (π.χ. φράουλες, βερίκοκα, νεκταρίνια) και λαχανικά (π.χ. καρότο, ντοματίνια, αγγουράκι) και αφήστε το να διαλέξει τι θέλει να φάει ενώ ταυτόχρονα του μαθαίνετε την αξία της ποικιλίας, τις βιταμίνες και όλα τα οφέλη των φρούτων και των λαχανικών.

Ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα

Εάν δεν έχετε φρέσκα φρούτα και λαχανικά τότε υπάρχει πάντα η επιλογή των ξηρών καρπών και των αποξηραμένων φρούτων, ώστε να φτιάξετε το δικό σας μείγμα. Πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα δώσουν όλη την απαιτούμενη ενέργεια στο παιδί σας για να “οργώσει” θάλασσες και ακτές, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν μια άκρως θρεπτική επιλογή. Επιλέξτε τους ανάλατους καρπούς και τα αποξηραμένα φρούτα χωρίς πρόσθετη ζάχαρη.

Μπάρες δημητριακών

Εύκολες, πρακτικές, θρεπτικές και γεμάτες ενέργεια για μικρούς και μεγάλους. Εάν σας αρέσει η μαγειρική, βρείτε εύκολες συνταγές για μπάρες που δεν χρειάζονται ψήσιμο και ετοιμάζονται μόλις σε λίγα λεπτά. Χρησιμοποιήστε ως βάση το ταχίνι, το μέλι και το φιστικοβούτυρο για ενέργεια και για να δέσει καλύτερα. Καλό θα ήταν να αποφύγετε τις μπάρες σοκολάτας στην παραλία καθώς λιώνει και δεν είναι τόσο πρακτική, εκτός εάν έχετε μαζί σας φορητό ψυγείο. Εάν δεν έχετε χρόνο ή όρεξη για μαγειρική, στο εμπόριο υπάρχουν πολλές επιλογές σε μπάρες με αγνά υλικά χωρίς ζάχαρη που σίγουρα θα καλύψουν τις ανάγκες σας.

Κριτσίνια, μπισκότα και ρυζογκοφρέτες

Αποτελούν εύκολες λύσεις για όσους δεν προνόησαν να έχουν το κάτι παραπάνω στο ψυγείο τους. Χαρίζουν ενέργεια και υπάρχουν σε διάφορες γεύσεις ανάλογα τις γευστικές επιθυμίες του παιδιού σας. Είναι εύκολα στη μεταφορά, δεν απαιτούν ψυγείο και αποτελούν μια επιλογή που μπορεί να υπάρχει στο ντουλάπι σας χωρίς να αλλοιώνεται εύκολα. Δώστε έμφαση σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη και χαμηλά σε αλάτι και κορεσμένα λιπαρά.

Αυγό ή τυρί με ψωμί

Εάν τα σνακ δεν αρκούν ή θέλετε να έχετε μαζί σας ένα μικρό υποκατάστατο γεύματος που θα κρατήσει περισσότερο το παιδί σας, μπορείτε να βράσετε αυγά ή ακόμη να πάρετε ατομικές συσκευασίες τυριών που καθαρίζονται εύκολα και χορταίνουν το παιδί γρήγορα και εύκολα. Συνοδέψτε τα με ψωμί, κράκερ ή κριτσίνια για ευκολία και μεγαλύτερο κορεσμό.

Σπιτικά ποπ-κορν

Μια στο τόσο και για αλλαγή, μπορείτε να φτιάξετε σπιτικά ποπ-κορν στο παιδί σας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ενθουσιαστεί, είναι υγιεινά και φτιάχνονται γρήγορα και εύκολα. Φτιάξτε μέσα σε λίγα λεπτά μια αρκετά μεγάλη ποσότητα και πάρτε τα σ’ ένα τάπερ μαζί σας. Δε χρειάζονται ψυγείο και έτσι δεν υπάρχει φόβος αλλοίωσης.

Μη ξεχνάτε πως τα παιδιά στην παραλία πάνω απ’ όλα θέλουν να παίξουν και να ευχαριστηθούν τη θάλασσα και τα παιχνίδια στην άμμο, οπότε είναι στο χέρι σας να βρείτε εύκολα σνακ που θα τα γεμίσουν ενέργεια και δεν θα τα αποσπάσουν πολύ από το πολυπόθητο παιχνίδι τους.

0 Σχόλια

    Αφήστε Σχόλιο