5 Μυστικά για να χάσεις κιλά πριν τις Χριστουγεννιάτικες γιορτές!

0 Comment

christmas

Αν κοιτάξεις σήμερα το ημερολόγιο σου θα αντιληφτείς ότι σχεδόν σε ένα μήνα έχουμε Χριστούγεννα. Σίγουρα θα χρειαστεί να φορέσουμε τα γιορτινά μας φορέματα και όλες μας θέλουμε να έχουμε ένα καλλίγραμμο σώμα και να χάσουμε ορισμένα κιλά που μειώνουν την αυτοπεποίθησή μας.

Ωστόσο, έχουμε ήδη προετοιμαστεί ότι ο αριθμός που βλέπουμε τώρα στη ζυγαριά, μετά την περίοδο των γιορτών θα έχει αυξηθεί. Υπολογίζεται ότι την Χριστουγεννιάτικη περίοδο παίρνουμε δύο με τρία κιλά, τα οποία πολλές φορές «κουβαλάμε» μέχρι και το επόμενο καλοκαίρι!

Για αυτό το λόγο, είμαστε αποφασισμένες να χάσουμε μερικά κιλά, χωρίς όμως να κάνουμε αυστηρή δίαιτα. Αυτό σημαίνει ότι το διάστημα που προηγείται πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικές στην κατανάλωση φαγητού και ποτού, ώστε να αποφύγουμε τις περιττές θερμίδες και την επακόλουθη αύξηση του σωματικού βάρους.

Για να απολαύσουμε, λοιπόν, τις γιορτές χωρίς ενοχές πρέπει να πάρουμε από τώρα τα μέτρα μας. Ακολουθήστε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές- μυστικά για να «εξοικονομήσετε» θερμίδες μέχρι το τέλος του μήνα:

  • Bρείτε λίγο χρόνο για γυμναστική. Ειδικά την περίοδο που διανύουμε οργανώνονται πολλές ευχάριστες δραστηριότητες οι οποίες είναι ιδανικές για μικρούς και μεγάλους. Για παράδειγμα, μπορείτε, να επισκεφθείτε ένα από τα παγοδρόμια που στήνονται εν όψει της εορταστικής περιόδου.
  • Μειώστε θερμίδες. Για την επιτυχία ενός προγράμματος διατροφής για την απώλεια βάρους, είναι απαραίτητη η μειωμένη πρόσληψη θερμίδων, έναντι των θερμίδων που «ξοδεύονται». Τα υποκατάστατα γεύματος μας δίνουν την απαραίτητη αναλογία σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και καλά ακόρεστα λιπαρά. Την ίδια στιγμή είναι εμπλουτισμένα με όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Όλα αυτά περιέχονται σε μετρημένες θερμίδες και έτοιμες μερίδες. Με απλά λόγια τα υποκατάστατα γεύματος, όπως το Top Diet της Power Health, αντικαθιστούν τα αναντικατάστατα γεύματά της ημέρας.
  • Πιείτε νερό. Αυξήστε την ποσότητα νερού που πίνετε και θα δείτε μεγάλη διαφορά στο σώμα σας. Άλλωστε πολλές φορές ο οργανισμός μας διψάει αλλά εμείς έχουμε την αίσθηση ότι πεινάει. Κάποιοι ειδικοί προτείνουν να πίνουμε νερό ή πράσινο τσάι πριν κάτσουμε στο τραπέζι για το μεσημεριανό μας γεύμα.
  • Αποφύγετε τα γλυκά. Τα γλυκά αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους εθισμούς για πολλούς ανθρώπους. Σπανίως μπορεί κανείς να ξεφύγει από την ακαταμάχητη επιθυμία να φάει ένα γλυκό όσο και αν όλοι αποδέχονται το επιχείρημα πως είναι παχυντικά. Για τις γλυκές λιγούρες λοιπόν, επιλέξτε υγιεινά σνακ, όπως τα Biscoteins της σειράς Healthy&Tasty ή τις My Balance Bar της ίδιας σειράς, τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και χαμηλά σε υδατάνθρακες και θερμίδες.
  • Σκεφτείτε θετικά. Οι επιστήμονες θεωρούν πως η έλλειψη αυτοπεποίθησης βοηθάει στο ανέβασμα του δείκτη της ζυγαριάς. Εστιάστε στα ωραία σημεία του σώματός σας και νιώστε καλά με το σώμα σας. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να χάσετε τα περιττά κιλά και να αποκτήσετε ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

 

Τα Χριστούγεννα, λοιπόν, είναι για όλους μας τα υπέροχα στολισμένα δέντρα με τα άπειρα χρωματιστά λαμπάκια, τα όμορφα δώρα, τα τέλεια στρωμένα τραπέζια και χαρούμενες στιγμές πασπαλισμένες με άχνη ζάχαρη. Για να απολαύσουμε όλα τα παραπάνω χωρίς ενοχές, φροντίζουμε τη σιλουέτα μας πριν τις γιορτές, ώστε να μπαίνουμε στα ρούχα του ρεβεγιόν, αλλά και να κρατήσουμε το δείκτη της ζυγαριάς υπό έλεγχο μόλις τελειώσουν οι γιορτές.

0 Σχόλια

    Αφήστε Σχόλιο