Οι θερμοκρασίες ανέβηκαν αισθητά και ήρθε η ώρα να ξεχυθούμε με τα μαγιώ μας στις παραλίες. Τι μπορούμε να κάνουμε όμως τελευταία στιγμή για να τονώσουμε το σώμα και την αυτοπεποίθησή μας λίγο πριν βγούμε στην παραλία;

Βελτίωστε τη στάση σώματος

   Καθώς η πρώτη ματιά πάντα είναι σημαντική, τι πιο όμορφο από ένα καμαρωτό και στητό σώμα. Ανεξάρτητα από το σχήμα του σώματός σας ή εάν έχετε περιττά κιλά, ένα καλοστημένο σώμα μπορεί πάντα να κερδίσει τις εντυπώσεις καθώς και μερικούς πόντους σε ύψος, αναδεικνύοντας το αγαπημένο σας μπικίνι. Μια καλή πρακτική λύση είναι να κάνετε μια στροφή προς τα πίσω και προς τα κάτω τους ώμους σας, να ισοκατανήμετε το βάρος και στα δύο σας πόδια και να τραβήξετε ελαφρώς μέσα την κοιλιά σας.

Γυμναστική της τελευταίας στιγμής

   Σίγουρα τελευταία στιγμή δεν μπορούμε να κάνουμε θαύματα, αλλά μπορούμε να δώσουμε ένα μικρό boost στο σώμα μας για να φαίνεται πιο στητό και σφριγηλό. Μια πολύ καλή λύση είναι, εφόσον δεν υπάρχουν αντενδείξεις, είναι να κάνουμε καθημερινά ορισμένες επαναλήψεις από κάμψεις, καθισμάτα, κοιλιακούς και ραχιαίους, από 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων. Έτσι γρήγορα θα τονώσουμε τους βασικότερους μύες του σώματός μας.

Μειώστε τις προσλαμβανόμενες θερμίδες

   Η απώλεια περιττών κιλών δεν μπορεί να επιτευγχθεί μέσα σε λίγες ημέρες, ωστόσο καθέ αρχή είναι για καλό. Περιορίστε τις προσλαμβανόμενες θερμίδες και κόψτε τυχόν ατασθαλίες όπως φαγητό απ’ έξω, γλυκά και έτοιμα σνακς και θα δείτε πως έστω και σε λίγες ημέρες το σώμα θα αρχίσει να ξεπρήζετε και θα αισθανθείτε πιο αδύνατοι.

Αποτοξίνωση και μείωση κατακράτησης

  Έχετε πρηξίματα; Υπάρχει τρόπος να χάσετε τα περιττά υγρά μέσα σε λίγες μόνο ημέρες. Μειώστε ή κόψτε εντελώς το αλάτι, αυξήστε την κατανάλωση νερού και ενισχύστε τη διατροφή σας με ειδικά συμπληρώματα διατροφής και χυμούς που προάγουν την μείωση της κατακράτησης υγρών και την αποτοξίνωση εκ των έσω, όπως είναι ο χυμός σημύδας!

Μειώστε το πρήξιμο και το φούσκωμα

   Το πρήξιμο και το φούσκωμα αποτελούν δυσάρεστες καταστάσεις που πέρα από το οπτικό αποτέλεσμα προκαλούν και δυσφορία. Αυξήστε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σας καταναλώνοντας άφθονα φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης. Δίαιτα υψηλή σε φυτικές ίνες βοηθάει στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού σωλήνα και κάνει την κοιλιά σας να φαίνεται πιο επίπεδη. Σε περιπτώσεις τυμπανισμού και αερίων μπορείτε να δοκιμάσετε συμπληρώματα ενεργού άνθρακα λίγες ημέρες πριν βγείτε στην παραλία.

Ενυδατώσετε το σώμα σας

   Η ενυδάτωση είναι το πρώτο και τελευταίο βήμα φροντίδας του σώματος, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Άφθονη κατανάλωση υγρών, καθημερινά είτε με μορφή νερού ή σε μορφή άλλων ροφημάτων, όπως τσάι ή smoothies αποτελούν μια εύκολη και πολύ δροσιστική λύση. Η ενυδάτωση ωστόσο πρέπει να ολοκληρωθεί τόσω εκ των έσω, όσο και εξωτερικά ενυδατώνοντας την επιδερμίδα και το δέρμα που εκτείθεται καθημερινά στον ήλιο και το αλάτι. Οι ενυδατικές κρέμες βοηθούν το δέρμα να συγκρατεί το νερό, καθιστώντας το να φαίνεται πιο γεμάτο. Επιλέξτε μια καλή ενυδατική κρέμα για καθημερινή περιποίηση, για μαλακό και λείο δέρμα.

Αποκτήστε σοκολατένιο χρώμα

   Η έκθεση στον ήλιο ενέχει κινδύνους, γι’ αυτό εάν θέλετε να φαίνεστε πιο μαυρισμένοι, χωρίς να επιβαρύνετε την επιδερμίδα σας, δεν έχετε παρά να επιλέξετε ένα αυτο-μαυρίσματος προϊόν. Οι νέες συνθέσεις δεν επιβαρύνουν το δέρμα ούτε ξεβάφουν πάνω στα ρούχα, δίνοντας απλά ένα όμορφο και μελαμψό χρώμα.

   Αντί λοιπόν, να συγκρίνετε τον εαυτό σας με τις εικόνες στα περιοδικά, συγκρίνετε τον εαυτό σας με το πού ήσασταν πριν από ένα μήνα. Γιορτάστε τις υγιείς αλλαγές που κάνετε στη ζωή σας και αποφύγετε τις μη ρεαλιστικές προσδοκίες. Μικρές αλλαγές μπορούν πάντα να κάνουμε μεγάλη διαφορά, γι’ αυτό ξεκινήστε από σήμερα!