Ξέρουμε όλοι πόσο σημαντική είναι η ξεκούραση στη ζωή μας. Ο επαρκής ύπνος για πολλούς θεωρείται προνόμιο του Σαββατοκύριακου, όμως θα έπρεπε να είναι μια από τις βασικές προτεραιότητες της καθημερινότητάς μας. Εκτός από αναζωογόνηση και φόρτιση των μπαταριών μας, ο ύπνος είναι από τους πιο σημαντικούς τρόπους αντιγήρανσης!

Κατά τη διάρκεια του ύπνου τα κύτταρα της επιδερμίδας ενεργοποιούνται και απελευθερώνονται τοξίνες που συσσωρεύονται την ημέρα. Επιπλέον, το βράδυ έχουμε παραγωγή ελαστίνης και κολλαγόνου, δυο πρωτεΐνες που κρατούν το δέρμα ελαστικό.

Τα κύτταρα του δέρματος ανανεώνονται αποτελεσματικά μεταξύ 12.00 – 4.00 το πρωί. Για το λόγο αυτό καλό είναι να έχουμε σταθερό ωράριο ύπνου. Το ιδανικό είναι να κοιμόμαστε μεταξύ 10.00 μ.μ. και 6.00 π.μ. ή έστω να είμαστε στο κρεβάτι μας πριν τα μεσάνυχτα.

Πώς κοιμόμαστε;

Όταν κοιμόμαστε μπρούμυτα, περισσότερες ρυτίδες δημιουργούνται εξαιτίας της τριβής με το μαξιλάρι. Γι’αυτό προσπαθήστε να κοιμηθείτε ανάσκελα ή σε μεταξωτές μαξιλαροθήκες!

Κρέμες Νυχτός

Καθοριστικής συμμαχίας για την επιδερμίδα μας είναι οι κρέμες νυχτός. Όπως θα έχετε καταλάβει αν ήδη τις χρησιμοποιείτε, οι κρέμες νυχτός είναι πιο πλούσιες και προσφέρουν βαθιά θρέψη κατά τη διάρκεια του ύπνου. Συγκρατούν την υγρασία στο δέρμα και έτσι το δέρμα μένει ενυδατωμένο και ελαστικό.

Πολλές κρέμες νυχτός περιέχουν τις βιταμίνες Α,Ε και C. Πρόκειται για συστατικά, από τα οποία το δέρμα μας επωφελείται καλύτερα εάν εφαρμοστούν νύχτα, καθώς την ημέρα η έκθεσή τους στον ήλιο και τον αέρα μειώνουν κατά πολύ τη δράση τους. Φροντίστε λοιπόν να υπάρχουν, έστω κάποια από αυτά, στην κρέμα νυχτός που θα επιλέξετε!

Tips για πριν τον ύπνο

Για να είναι ακόμα πιο αποτελεσματικός ο ύπνος σας, το ιδανικό είναι να χαλαρώσουμε πριν πέσουμε στο κρεβάτι. Κάντε ένα μπάνιο με αιθέρια έλαια λεβάντας, πιείτε ένα ζεστό ρόφημα και όνειρα γλυκά!