phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Οι top φθινοπωρινές τροφές

Wednesday, 05 November 2014 23:53 Written by 

bann-fruits

Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά και είναι καιρός να βάλουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο τις θρεπτικές και γευστικές φθινοπωρινές τροφές! Τα τρόφιμα αυτής της εποχής είναι περισσότερο ενισχυμένα σε βιταμίνη C, αντιοξειδωτικά, μέταλλα, φυτικές ίνες αλλά και συστατικά που θωρακίζουν τον οργανισμό και τον προετοιμάζουν για τους χειμερινούς μήνες.

 

Ποιες είναι οι υπερτροφές του φθινοπώρου;

Παντζάρι

  Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες κάλιο και φολικό οξύ. Τα συστατικά του προστατεύουν τα αγγεία και βελτιώνουν την αρτηριακή πίεση. 

Tip: Μην παραλείψετε να καταναλώστε και τα φύλλα του παντζαριού είναι εξίσου θρεπτικά και γευστικά.

Μπρόκολο

  Το μπρόκολο είναι ένα αντιοξειδωτικό και αντικαρκινικό λαχανικό. Περιέχει την προστατευτική ουσία σουλφοραφάνη ενώ είναι πλούσιο σε βιταμίνες C, Κ, λουτείνη και ζεαξανθίνη. 

Tip: Μαγειρέψτε το στον ατμό, σε χαμηλή θερμοκρασία ή καταναλώστε το ωμό για να πάρετε όλα τα θρεπτικά του συστατικά.

Κολοκύθα

  Η κολοκύθα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά καροτενοειδή, βιταμίνη C, και κάλιο. Είναι ιδιαίτερα εύπεπτη και πλούσια σε φυτικές ίνες. 

Tip: Προσθέστε τη σε σούπες και αντικαταστήστε τη πατάτα με αυτή!

Κρανμπερυ

  Τα κρανμπερυ είναι γνωστά για την ιδιότητά τους να προστατεύουν το ουροποιητικό σύστημα. Οι αντιοξειδωτικές ανθοκυανιδίνες και το μαγγάνιο που περιέχουν προστατεύουν τα αγγεία ενώ σε συνδιασμό με τη βιταμίνη C θωρακίζουν το ανοσοποιητικό.

Tip: Προσθέστε τα σε σαλάτες ή σε γιαούρτι.

Αχλάδι

  Το αχλάδι συγκαταλέγεται στις τοπ πηγές φυτικών ινών μαζί με το καστανό ρύζι και το σιτάρι ολικής άλεσης. Είναι επίσης πολύ πλούσιο σε χαλκό, ένα μέταλλο απαραίτητο για το νευρικό σύστημα.

Tip: Φάτε το με τη φλούδα!

Μήλο

  Το μήλο περιέχει στη φλούδα του, την ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία κουερσετίνη που προφυλάσσει από τη γήρανση. Επίσης είναι πλούσιο σε ασβέστιο, βιταμίνη C και φυλλικό οξύ. 

Tip:Συνδιάστε το με κανέλα.

Κάστανο

  Το κάστανο λόγω των πρωτεϊνών που περιέχει, έχει την ιδιότητα να μας χορταίνει και ταυτόχρονα είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη B6 και σε φυτικές ίνες. 

Tip: Συνδυάστε τα με ξηρούς καρπούς. 

 

Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου