phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Αντιοξειδωτικά: πολύτιμοι σύμμαχοι της διατροφής μας

Friday, 05 September 2014 10:12 Written by 

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονο ενδιαφέρον σχετικά με τα αντιοξειδωτικά και τις ευεργετικές τους δράσεις.

Τι είναι όμως τα αντιοξειδωτικά και γιατί τα χρειαζόμαστε;

Αντιοξειδωτικές είναι οι ουσίες οι οποίες εμποδίζουν την δράση των οξειδωτικών ελευθέρων ριζών. Όταν οι ελεύθερες ρίζες αρχίζουν να επιτίθενται στα κύτταρα του σώματος, το αποτέλεσμα είναι η γήρανση και η προσβολή του σώματος από πολλές παθήσεις.

 

Τύποι αντιοξειδωτικών:

Ορισμένοι τύποι αντιοξειδωτικών παράγονται στον οργανισμό μας όπως για παράδειγμα η γλουταθειόνη. Άλλα αντιοξειδωτικά, τα λαμβάνουμε μέσω της τροφής, όπως τη βιταμίνη C, τη βιταμίνη Ε, το σελήνιο. Tο συνένζυμο Q10 και το Α-λιποϊκό οξύ είναι δύο αντιοξειδωτικά που παράγονται στο σώμα σε μικρές ποσότητες και βρίσκονται και στις τροφές. Άλλη μια κατηγορία αντιοξειδωτικών επίσης, είναι τα φυτοθρεπτικά συστατικά όπως τα καροτενοειδή (β-καροτίνη) και τα φλαβονοειδή που περιλαμβάνουν τις ανθοκυανιδίνες, τις φλαβονόλες και τις κατεχίνες.

 

Ποιες τροφές περιέχουν αντιοξειδωτικά;

Χρειαζόμαστε μια ποικιλία αντιοξειδωτικών για να έχουμε καλή υγεία, τα οποία βρίσκονται κυρίως στα φρούτα και τα λαχανικά. Ποιο συγκεκριμένα:

  • Βιταμίνη C: βρίσκεται στα περισσότερα φρούτα και λαχανικά και κυρίως στα εσπεριδοειδή. Οι πιπεριές, το μπρόκολο, τα λαχανάκια βρυξελλών και το κόκκινο λάχανο είναι επίσης καλές πηγές.  
  • Βιταμίνη E: βρίσκεται στο αβοκάντο, στους ξηρούς καρπούς στο φύτρο σιταριού και στο πίτουρο του ρυζιού.
  • Καροτενοειδή: βρίσκονται στα πορτοκαλί, στα κόκκινα κίτρινα φρούτα και λαχανικά όπως τα καρότα, στην κολοκύθα, στην γλυκοπατάτα, στο βερίκοκο και στις πιπεριές.
  • Κατεχίνες: βρίσκονται στο πράσινο τσάι, στα βατόμουρα και στη μαύρη σοκολάτα. 
  • Ανθοκυανιδίνες: βρίσκονται στα μπλέ, μωβ και κόκκινα φρούτα και λαχανικά όπως τα βατόμουρα, τα σμέουρα, το ρόδι, το κόκκινο σταφύλι, το κόκκινο λάχανο.
  • Το σελήνιο και ο ψευδάργυρος βρίσκονται στους ξηρούς καρπούς, στους σπόρους, στα θαλασσινά και στα ψάρια.
  • Πηγές του άλφα λιποϊκού οξέος είναι το κόκκινο κρέας, το σπανάκι, το μπρόκολο, τα καρότα, η γλυκοπατάτα και το παντζάρι.
  • Το συνένζυμο  Q10 βρίσκεται σε μικρές ποσότητες στο κόκκινο κρέας, τα θαλασσινά και τα ψάρια.

 

Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου