phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Δροσιστικά καλοκαιρινά cocktails με λίγες θερμίδες

Tuesday, 26 August 2014 19:42 Written by 

Δροσιστικά καλοκαιρινά cocktails με λίγες θερμίδες

Το καλοκαίρι είναι αναμφισβήτητα μια περίοδος χαλάρωσης και ξεκούρασης, η οποία συχνά συνοδεύεται από διατροφικές «υπερβολές» και κατανάλωση αλκοόλ. Τα δροσιστικά cocktails αποτελούν για τους περισσότερους από εμάς αναπόσπαστο κομμάτι των καλοκαιρινών διακοπών, που όμως, μπορεί να κρύβουν μικρές παγίδες για τη διατροφή και την σιλουέτα μας, λόγω των θερμίδων που περιέχουν.
Το αλκοόλ αποτελεί μια πλούσια πηγή θερμίδων, καθώς 1 γραμμάριο αλκοόλης αποδίδει στον οργανισμό 7 θερμίδες, σχεδόν διπλάσιες δηλαδή σε σχέση με τους υδατάνθρακες ή τις πρωτεΐνες που αποδίδουν 4 θερμίδες ανά γραμμάριο! Επιπλέον οι θερμίδες αυτές είναι «κενές», αφού δεν παρέχουν κανένα θρεπτικό συστατικό και δεν δημιουργούν κορεσμό στο στομάχι. Αντιθέτως αυξάνουν το αίσθημα της πείνας σε σύντομο χρονικό διάστημα μετά την κατανάλωση αλκοόλ. Επιπλέον το θερμιδικό περιεχόμενο των cocktails αυξάνεται με τα γλυκαντικά συστατικά που περιέχουν όπως η ζάχαρι, το λικέρ κ.α. Επίσης παρά το γεγονός ότι καταναλώνονται κρύα, τελικά δεν ενυδατώνουν τον οργανισμό, αλλά αντίθετα ασκούν διουρητική δράση και τον αφυδατώνουν.

Ενδεικτικά αναφέρουμε το θερμιδικό περιεχόμενο  μερικών γνωστών cocktails:

Caipirinha (180ml) (210 θερμίδες)
Cuba Libre (200ml) (180 θερμίδες)
Daiquiri (240ml) (210 θερμίδες)
Margarita (100ml) (153 θερμίδες)
Manhatan (100ml) (120 θερμίδες)
Mojito (220ml) (217 θερμίδες)
Tequila sunrise (160ml) (189 θερμίδες)

Συμβουλευτικά σας αναφέρουμε μερικά γνωστά tips, που θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε το cocktail σας χωρίς διατροφικές παγίδες:

  • Αποφύγετε την ταυτόχρονη κατανάλωση σνακ όπως ξηροί καρποί με αλάτι ή πατατάκια. Προτιμήστε τα ωμά λαχανικά, 2-3 ελιές άλμης, τα φρέσκα φρούτα ή λίγο ποπ κορν.
  • Να καταναλώνετε νερό μαζί με το αλκοολούχο ποτό. Θα βοηθήσει την ενυδάτωση σας.
  • Να προτιμάτε την προσθήκη αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη ή φρέσκων χυμών στα ποτά σας.
  • Να καταναλώνετε ελαφρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας και πριν την κατανάλωση αλκοόλ, ώστε να μπορείτε να ελέγξετε τη θερμιδική σας πρόσληψη.
  • Να αποφεύγετε την κατανάλωση θερμιδικά «πυκνών» ποτών σε καθημερινή βάση. Εναλλακτικά επιλέξτε στην έξοδό σας ένα μικρό ποτήρι μπύρα, κρασί ή σόδα/ανθρακούχο νερό.
Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου