phone
Phone Orders & Customer Service:  2310.444.422
contact us
Shopping Cart
cart
Cart empty
 x 

You have 0 procucts in cart

Προστασία από το ήλιο. Μόνο το αντιηλιακό αρκεί;

Friday, 13 June 2014 13:05 Written by 

sun protection

Η αυξημένη έκθεση στον ήλιο, τους καλοκαιρινούς μήνες, αυξάνει σημαντικά τις ανάγκες μας για φυσική προστασία των κυττάρων του δέρματος και καλύτερη θωράκιση του οργανισμού μας. Οι υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου μπορεί να προκαλέσουν σημαντικές βλάβες στο δέρμα, που διαβαθμίζονται από την  αφυδάτωση, την πρόωρη γήρανση, τα εγκαύματα μέχρι και τον καρκίνο του δέρματος. Οι βασικοί κανόνες προστασίας από τον ήλιο περιλαμβάνουν τη χρήση αντηλιακών προϊόντων με υψηλό δείκτη προστασίας, την αποφυγή της παρατεταμένης έκθεσης στον ήλιο και την αυξημένη κατανάλωση υγρών.

Πόση όμως σημασία δίνουμε στη «φυσική αντηλιακή μας προστασία»;

Το δέρμα μας λειτουργεί σαν ένα φυσικό αντιηλιακό. Μια διατροφή πλήρης σε θρεπτικά συστατικά προετοιμάζει το δέρμα ώστε να αντισταθεί στην επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας και προστατεύει τα κύτταρα του. Τα  καλύτερα «αντιηλιακά» συστατικά της διατροφής είναι:

α. λυκοπένιο: τα επίπεδά του μειώνονται κατά 40% μετά από παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο. Συνεπώς είναι απαραίτητο να λάμβάνεται σε επαρκείς ποσότητες κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Τροφές πλούσιες σε λυκοπένιο είναι η μαγειρεμένη ντομάτα, τα βερίκοκα, η παπάγια, το πεπόνι, το καρπούζι.

β. καροτενοειδή (καροτίνη): η καθημερινή πρόσληψη τους θωρακίζει το δέρμα κάνοντας το να αντιστέκεται σημαντικά στις επιβλαβείς ακτίνες και στη γήρανση. Τα κόκκινα, πορτοκαλί και κίτρινα φρούτα και λαχανικά θα πρέπει να περιέχονται στο διαιτολόγιό μας όλο το χρόνο, ώστε να λαμβάνουμε καθημερινά επαρκείς ποσότητες καροτενοειδών και βιταμίνης A.

γ. λουτείνη: διατηρεί την υγρασία του δέρματος μας και αυξάνει την αντιηλιακή ικανότητα του, προστατεύοντας το έτσι, από την εμφάνιση εξανθημάτων που μπορεί να προκληθούν από την παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο.

 ε. ψευδάργυρος και το σελήνιο: διατηρούν το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος μας και ταυτόχρονα δρουν ενάντια στις βλαβερές επιδράσεις της υπεριώδους ακτινοβολίας. Τα ψάρια, τα θαλασσινά, το άπαχο κοτόπουλο είναι καλές πηγές αυτών των συστατικών.

ζ. έλαιο νυχτολούλουδου και η βιοτίνη: παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και ανάπλαση των ιστών του δέρματος.

η. αντιοξειδωτικά και τα φλαβονοειδή: μπορούν να απορροφήσουν τις ακτίνες UV και συμβάλλουν στη γρηγορότερη επούλωση των ηλιακών εγκαυμάτων. Ένα δροσιστικό ρόφημα με πράσινο τσάι και μια φρουτοσαλάτα είναι ιδανικές επιλογές.

Προστατεύστε το δέρμα σας εξωτερικά με την κατάλληλη αντιηλιακή προστασία, θωρακίστε το εσωτερικά με ''αντιηλιακές υπερτροφές'' και χαρείτε άφοβα τον ήλιο! 

 

Δασκάλου Έφη

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Ομάδα Vita4you

Υποστήριξη Vita4you
Αφήστε το μήνυμα σας και θα σας απαντήσουμε το ταχύτερο δυνατό.
Είσαι ο/η *
Παρακαλώ γράψε το όνομα σου
Παρακαλώ γράψε το e-mail σου