Loading...

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ (11)

188 views   January 31, 2020

  • Πώς μπορώ να κάνω παραγγελία;

    Οι παραγγελίες μπορούν να πραγματοποιηθούν με τους ακόλουθους τρόπους: 1) Μέσω του website, αφού βρεθεί το προϊόν που θέλετε, πατήστε το κουμπί «καλάθι» και θα έχετε δύο επιλογές: Α) Να συνεχίσετε την παραγγελία σας βρίσκοντας και προσθέτοντας και τα υπό...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να κάνω παραγγελία από το τηλέφωνο;

    Μπορείτε να κάνετε παραγγελίες τηλεφωνικά, καλώντας στο 2310 444422, εφόσον θέλετε να πληρώσετε με αντικαταβολή ή κάνοντας κατάθεση στην τράπεζα. Δεν μπορείτε να μας δώσετε στοιχεία της κάρτας σας τηλεφωνικά. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά Δευ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να κάνω παραγγελία με e-mail;

    Υπάρχει η δυνατότητα να μας στείλετε e-mail στο info@vita4you.gr σχετικά με τα όσα χρειάζεστε και να περάσουμε εμείς την παραγγελία σας. Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με αντικαταβολή, είτε με κατάθεση στην τράπεζα. Δεν επιτρ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να κάνω παραγγελία μέσω facebook;

    Υπάρχει η δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί μας με μηνύματα μέσω facebook (http://bit.ly/35nE0Fg)και να μας στείλετε τα προϊόντα που χρειάζεστε προκειμένου να περάσουμε εμείς την παραγγελία σας. Οι ημέρες και ώρες επικοινωνίας είναι Δευτέρα - Παρασκευή 8....
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να προσθέσω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

    Από τη στιγμή που η παραγγελία σας δεν έχει φύγει από εμάς υπάρχει δυνατότητα να την τροποποιήσετε, καλώντας μας στο 2310 444422 ή στέλνοντάς μας e-mail στο info@vita4you.gr. Ωστόσο, εάν η παραγγελία έχει ήδη πληρωθεί ή έχει αποσταλλεί δεν μπορούμε να επέ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να παραγγείλω και να παραλάβω από το κατάστημα;

    Κατά την ολοκλήρωση της Online παραγγελία σας, υπάρχει η επιλογή "Παραλαβή από το κατάστημα". Επιλέγετε ένα από τα φυσικά μας σημεία, τα οποία βρίσκονται: Άρη Βελουχιώτη 33Α, Καλαμαριά Μιαούλη 6 με Μιχαλακοπούλου 1, Νέα Κρήνη 28ης Οκτωβρίου 148, Σταυ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πότε μπορώ να παραλάβω την παραγγελία που έκανα με παραλαβή από το κατάστημα;

    Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη (1-3 εργάσιμες ημέρες), θα λάβετε ένα σχετικό SMS στο κινητό σας για παραλαβή από το κατάστημα, το οποίο έχετε επιλέξει. Μπορείτε να παραλάβετε εντός 7 ημερών: Καθημερινά: Δευτέρα - Παρασκευή 8.00 π.μ- 9.00 μ.μ Σάβ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πόσο διάστημα κρατάτε τις παραγγελίες στο κατάστημα;

    Από τη στιγμή που θα λάβετε ειδοποίηση για παραλαβή από το κατάστημα με SMS στο κινητό σας, κρατάμε την παραγγελία σας για 7 ημέρες. Μπορείτε να την παραλάβετε καθημερινά από το φαρμακείο που επιλέξατε, στα ωράρια: Άρη Βελουχιώτη 33Α, Καλαμαριά - Ωράρ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να αγοράσω φάρμακα και να μου τα στείλετε;

    Βάσει νομοθεσίας απαγορεύεται η διακίνηση φαρμάκων online.
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

    Εάν δεν επιθυμείτε πλέον την παραγγελία που έχετε τοποθετήσει στο κατάστημά μας, μπορείτε να την ακυρώσετε ανά πάσα στιγμή, καλώντας μας στο 2310 444422 ή στέλνοντας σχετικό mail στο info@vita4you.gr...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

    Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας στον παρακάτω σύνδεσμο: https://bit.ly/3bnkjkF, τοποθετώντας τον αριθμό παραγγελίας και το τηλέφωνο που αφήσατε σε αυτή. Εάν το πακέτο σας έχει αποσταλεί και έχετε λάβει τον αρι...
    Διαβάστε περισσότερα

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ-COURIER (8)

220 views   January 31, 2020

  • Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Για αποστολές εντός Ελλάδος: Η αποστολή της παραγγελίας σας γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών, αναλόγως της διαθεσιμότητας των προϊόντων. Μόλις η παραγγελία σας αποσταλλεί ενημερώνεστε με SMS ή με E-mail για τον αριθμό αποστολής. Σε περίπτωση που κάποιο...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

    Το Vita4you.gr συνεργάζεται με τις εταιρείες Γενική Ταχυδρομική και ACS. Οι αποστολές εντός Ελλάδας και στην Κύπρο γίνονται με τη Γενική Ταχυδρομική. Οι αποστολές εντός Θεσσαλονίκης γίνονται κατά βάση με την εταιρεία ACS.  Οι αποστολές στο εξωτερικό γίνο...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να επιλέξω συγκεκριμένη εταιρεία courier για να παραλάβω το πακέτο μου;

    Η αποστολή των παραγγελιών μας γίνεται με συγκεκριμένες εταιρείες courier. Για αποστολές εντός Ελλάδας (εκτός Θεσσαλονίκης) και στην Κύπρο, συνεργαζόμαστε με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική. Για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης, στέλνουμε κατά κύριο λόγο με τ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να αναζητήσω την παραγγελία μου στη μεταφορική;

    Εάν η παραγγελία σας απεστάλη με Γενική Ταχυδρομική, μπορείτε εύκολα να την αναζητήσετε, είτε τοποθετώντας τον αριθμό voucher που θα σας έχουμε στείλει, είτε συμπληρώνοντας τον αριθμό παραγγελίας και το τηλέφωνο που αφήσατε, στον ακόλουθο σύνδεσμο: http...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

    Για παραγγελίες άνω των 39€ και βάρος προϊόντων λιγότερο από 4kg, τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν.  Εάν η παραγγελία σας είναι κάτω από 39€, με βάρος λιγότερο από 4kg έχετε μεταφορικά έξοδα 2€.  Σε κάθε άλλη περίπτωση όπου το βάρος τω...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Εάν πληρώσω με αντικαταβολή έχω επιπλέον χρέωση;

    Εάν πληρώσετε με αντικαταβολή, υπάρχει χρέωση 1,90€ ανεξαρτήτως ποσού. 
    Διαβάστε περισσότερα

  • Από τι ποσό και πάνω είναι δωρεάν τα μεταφορικά;

    Όταν η παραγγελία ξεπερνά τα 39€ και το βάρος της είναι μέχρι 4kg, τα μεταφορικά είναι δωρεάν. Ωστόσο, εάν επιλέξετε πληρωμή με αντικαταβολή, υπάρχει το κόστος της αντικαταβολής που είναι 1,90€ ανεξαρτήτως ποσού. ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Στο εξωτερικό στέλνετε;

    Πολύ συχνά στέλνουμε παραγγελίες σε όλες τις χώρες του κόσμου σε συνεργασία με την Hellenic Post Office (ΕΛΤΑ) και τα εκάστοτε τοπικά εθνικά ταχυδρομεία.  Ως εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης ορίζονται οι 4-25 εργάσιμες ημέρες.  Ανάλογα με τη χώρα αποστολής κ...
    Διαβάστε περισσότερα

ΤΙΜΕΣ-ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ (4)

140 views   January 31, 2020

  • Οι εκπτώσεις που βλέπω ισχύουν πάντα;

    Οι εκπτώσεις στα προϊόντα μας μπορεί να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, καθώς καθημερινά υπάρχουν κάποιες επιπλέον προσφορές που ισχύουν για συγκεκριμένο διάστημα. Ωστόσο, εάν κάνετε μια παραγγελία με προϊόντα σε συγκεκριμένη έκπωση, θα πάρετε τα προϊόντα με τη...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Οι τιμές στο κατάστημα και το e-shop είναι οι ίδιες;

    Οι ίδιες τιμές ισχύουν τόσο στο ηλεκτρονικό κατάστημα, όσο και στα φυσικά μας σημεία: Μιαούλη 6, Νέα Κρήνη Άρη Βελουχιώτη 33Α, Καλαμαριά 28ης Οκτωβρίου 148, Σταυρούπολη Ωστόσο, τα προϊόντα δεν είναι πάντα ετοιμοπαράδοτα, γι'αυτό καλό είναι να έχει...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να αποκτήσω εκπτωτικό κουπόνι;

    Κάνοντας εγγραφή στο Newsletter μας (υπάρχει σχετικό πεδίο στο τέλος της αρχικής μας σελίδας), μπορείτε να λαμβάνετε καθημερινά ενημερώσεις για τις προσφορές μας και εκπτωτικά κουπόνια για επιπλέον έκπτωση στα προϊόντα μας. Τις περισσότερες φορές τα εκπτω...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές που κάνετε;

    Φροντίζουμε να ενημερώνουμε τους πελάτες μας για τις καθημερινές προσφορές μας με όλα τα μέσα που διαθέτουμε, όπως Newsletter, μηνύματα viber, σχετικά post στα social media. Επιπλέον, στην αρχική σελίδα του site μας θα βρείτε banners με τις τρέχουσες προσ...
    Διαβάστε περισσότερα

ΠΛΗΡΩΜΕΣ (5)

148 views   January 31, 2020

  • Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω μια ηλεκτρονική παραγγελία;

    Η εξόφληση της παραγγελίας σας μπορεί να πραγματοποιηθεί με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής: 1)   Παραλαβή και πληρωμή στα φυσικά μας καταστήματα στη διεύθυνση: Μιχαλακοπούλου 1 ή Άρη Βελουχιώτη, Καλαμαριά Θεσσαλονίκη. Τηλ.:2310 44 44 22. Μπορε...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Υπάρχει η δυνατότητα δόσεων με πιστωτική κάρτα;

    Προς το παρόν δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα στο κατάστημά μας.
    Διαβάστε περισσότερα

  • Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσω στην courier με πιστωτική κάρτα;

    Στην περίπτωση όπου η πληρωμή γίνει με παράδοση στην πόρτα σας, δεν υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα. Ωστόσο, εάν περάσετε οι ίδιοι από το κατάστημα courier της περιοχής σας, ως επί το πλείστον υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα. ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • American Express δέχεστε;

    Στο Vita4you.gr δεν δεχόμαστε πληρωμές με την κάρτα American express, τόσο στο ηλεκτρονικό, όσο και στο φυσικό μας κατάστημα.
    Διαβάστε περισσότερα

  • Σε ποιες τράπεζες μπορώ να κάνω κατάθεση για να εξοφλήσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να κάνετε κατάθεση το χρηματικό ποσό σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς της εταιρίας μας:   Αρ. Λογ.: 0026.0366.91.0200516768IBAN: GR1102602520000110201024953   Αρ. Λογ.:  712002330000639IBAN: GR5201407120712002330000639   Αρ. Λογ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Μπορώ να επιστρέψω κάποια προϊόντα που έχω παραλάβει;

    Επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει δεκτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς, προσκομίζοντας την απόδειξη, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και βρίσκονται σε καλή κατάσταση.  Απαραίτητη προϋπόθεση πριν από κάποια επιστρ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Με ποιον τρόπο γίνεται η επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχω ήδη επιστρέψει;

    Σε περίπτωση που χρειάζεται να γίνει επιστροφή χρημάτων σε εσάς, ισχύουν τα ακόλουθα: Για αγορά Online Εάν η αγορά έγινε Online με πληρωμή μέσω κάρτας, η επιστροφή χρημάτων γίνεται στην κάρτα σας, εντός 7 εργάσιμων ημερών. Εάν η πληρωμή της παραγγελί...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής προϊόντων για ηλεκτρονικές παραγγελίες;

    Επιστροφή προϊόντων μπορεί να γίνει δεκτή εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, προσκομίζοντας την απόδειξη, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και βρίσκονται σε καλή κατάσταση.   Απαραίτητη προϋπόθεση πριν από κάποια επι...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το φυσικό κατάστημα;

    Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στο φυσικό φαρμακείο, από το οποίο αγοράστηκε. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η προσκόμιση της απόδειξης, η ημερομηνία της οποίας δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημέρες. Επιπλέον, το προϊόν δεν θα πρέπει να έχει ανοιχθεί,...
    Διαβάστε περισσότερα

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ (3)

156 views   January 31, 2020

  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα;

    Σε οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεστε μέσα στο site, μπορείτε να μεταβείτε στο Header (επάνω δεξιά), όπου και υπάρχει το πεδίο "Δημιουργία Λογαρισμού". Πατώντας εκεί, θα μεταβείτε σε μια σελίδα, όπου θα χρειαστεί να συμπληρώσετε κάποια στοιχεία προκειμένο...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Τι όφελος θα έχω από τη δημιουργία λογαριασμού;

    Δημιουργώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό στο Vita4you.gr έχετε τη δυνατότητα: Να βλέπετε ανά πάσα στιγμή την εξέλιξη της παραγγελίας σας Να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας Να φτιάξετε τη δική σας Wish list με τα προϊόντα που επιθυμε...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Δίνετε κάποια επιπλέον έκπτωση στους εγγεγραμμένους χρήστες;

    Προς το παρόν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Οι τιμές είναι οι ίδιες για όλους.
    Διαβάστε περισσότερα

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (3)

652 views   January 31, 2020

  • Πού βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα;

    Το φυσικά μας σημεία θα τα βρείτε: Άρη Βελουχιώτη 33Α στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη, Καλαμαριά Μιαούλη 6 με Μιχαλακοπούλου 1, Ν. Κρήνη 28ης Οκτωβρίου 148, Σταυρούπολη ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων;

    Τα ωράρια λειτουργίας των φυσικών φαρμακείων είναι τα ακόλουθα: Άρη Βελουχιώτη 33Α, Καλαμαριά. Ωράριο: Δευτέρα με Παρασκευή: 8.00 π.μ.-9.00 μ.μ,  Σάββατο: 8.00 π.μ.-8.00 μ.μ. Μιχαλακοπούλου 1 με Μιαούλη 6 γωνία, Νέα Κρήνη Ωράριο: Δευτέρα με Παρασκευή:...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Εκτελείτε συνταγές στα καταστήματά σας;

    Ναι, συνταγές εκτελούνται κανονικά στα φυσικά μας φαρμακεία:  Άρη Βελουχιώτη 33Α  Μιαούλη 6 & Μιχαλακοπούλου γωνία  28ης Οκτωβρίου 148, Σταυρούπολη ...
    Διαβάστε περισσότερα

GDPR (2)

191 views   January 31, 2020

  • Ποια είναι η πολιτική σας σχετικά με τη διασφάλιση των προσωπικών μου δεδομένων;

    Το Vita4you.gr θέτει ως 1η προτεραιότητα την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων. Για το λόγο αυτό και διαχειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα με προσοχή, σύνεση και σύμφωνα με την Εθνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία όπως ορίζουν ο Νόμος 2472/1997 και ο Κα...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Πώς μπορώ να διαγράψω τα στοιχεία μου από τη βάση δεδομένων σας;

    Εάν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να διαγράψουμε τα στοιχεία σας από τη βάση δεδομένων μας, μπορείτε να μας στείλετε το αίτημά σας στο info@vita4you.gr. ...
    Διαβάστε περισσότερα

SOCIAL MEDIA (1)

141 views   January 31, 2020

  • Σε ποια social media έχετε παρουσία;

    Το Vita4you.gr ασχολείται ενεργά με τα social media. Θα βρείτε το κανάλι μας στα ακόλουθα μέσα: Facebook: http://bit.ly/35nE0Fg Instagram: http://bit.ly/2qBzXX8 Youtube: http://bit.ly/2Sjz13R Twitter: http://bit.ly/2S62u0L ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Τα προϊόντα που έχετε στο site είναι όλα διαθέσιμα;

    Σε κάθε προϊόν που βλέπετε στο site μας, υπάρχει το πεδίο "Διαθεσιμότητα" όπου και φαίνεται αν ένα προϊόν είναι "Διαθέσιμο" ή "Μη διαθέσιμο". O όρος "Διαθέσιμο" σημαίνει ότι το προϊόν είναι σε απόθεμα. Ωστόσο, λόγω της συνεχούς ροής των παραγγελιών, υπάρχ...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Εάν ένα προϊόν είναι μη διαθέσιμο μπορώ να το παραγγείλω;

    Όταν ένα προϊόν φαίνεται στο site μας ως "Μη διαθέσιμο", σημαίνει ότι είναι προσωρινά σε έλλειψη, γι'αυτό και το σύστημα δεν θα σας αφήσει να το προσθέσετε στο καλάθι σας. Μόλις το προμηθευτούμε ξανά θα εμφανίζεται ως "Διαθέσιμο".  Σε περίπτωση που...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Εάν ένα προϊόν δεν υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορώ να το παραγγείλω;

    Εάν κάποιο προϊόν που επιθυμείτε δεν εμφανίζεται στο site μας, τότε δεν μπορούμε να σας το προμηθεύσουμε. Ωστόσο, εμπλουτίζουμε καθημερινά τη γκάμα μας, οπότε είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να το δείτε στο κατάστημά μας!...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορώ να έρθω να το αγοράσω από το φυσικό σας κατάστημα;

    Δίπλα σε κάθε προϊόν θα βρείτε το πεδίο "Διαθεσιμότητα καταστημάτων". Εκεί θα βρείτε πληροφορίες για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στα φυσικά μας φαρμακεία, πάντα με μια μικρή επιφύλαξη. Ιδανικά, καλό είναι να έχει προηγηθεί μια ηλεκτρονική ή τηλεφωνική...
    Διαβάστε περισσότερα

  • Τι σημαίνει διαθεσιμότητα 48 ώρες;

    Όταν βλέπετε σε ένα προϊόν διαθεσιμότητα: 48 ώρες, αυτό σημαίνει πως δεν είναι ετοιμοπαράδοτο και χρειάζονται 48 ώρες για να το προμηθευτούμε από την εταιρεία του....
    Διαβάστε περισσότερα